Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Sunday, May 8, 2011

mom! thx so much2


salam popia!
sbb ptg td together2 with my mom
buat popia goreng n rebus...
kalao selalu beli, 3 singgit, sekarg...ngap2 bpe kuantiti yg anda mahu..
titik,
baru je selesai menonton bersama bonda tercinta sambil menyaksikan movie
versi kegemaranya.
seperti biasa, kami bukan duduk kosong, hanya mata menjamah lakonan
ibu tidak bisa duduk ala boneka, hanya mulit terkumat-kamit membaca subtitle laju dek air kilat *katenyee...

kami menyambil siang bangkai ikan bilis yang derita akibat kekeringan
tangan berpusu2 mangait, mata bak scanner tanpa berkelip menonton.
itulah bakat keturunan yg sukar dilatih.
itu natural! bukan lakonan...

haha..kebolehan? *aigoo... =.=


indahnya duduk rumah..
mcm2 boleh buat...
first of all...oleh kerana esok bersamaan dgn hari ibu,
inginku, selitkan sesuapan kata2 buat bonda tercinta,

ibu, terima kasih jaga anak2mu dr kecik hgga kini
buat SH.RAMILAH BT SYED SHEKH...



trimas byk2.syg2 bangat sama kamo.i love u ++++...

semoga segala urusan bonda dipermudahkan
semoga kesihatan bonda tidak disulitkan..
semoga impian bonda diperkenankan..
ameen~

semalam, seronok sgt.
aku da lama kempunan otak2,
waktu ptg smbil tonton -tonton, ale2 terberangan
kunyah3 otak3...
ale3, mlm tu dpt call dr baba lon, uncle ajis dtg, baba lon suh amik
otak2 kat umah, uncle ajis bwk...
seraya gegendang telinga aku tangkap bibit2 perbualan beliau,
bibir munggil da mula melebar 10 hinci...*alhamdulilah...
tak terkenan la anak tekak ku...

....................................

shad ada wat sajak khas atas permintaan seorg teman shad...

spontan berlalu dipemikiran, ini yang aku cuba tafsirkan...
masa suntuk bebeno utk ku menilai...
tafsiran luaran itulah aku cuba sampaikan...
dengarkan...


=with caravansary song by kitaro

sepi, itu dulu yg aku rasakan
sukar berteman apatah lagi ingin berkongsi
rakan, sahabat, kawan...
walaupun utk seketika kita mengenali
kau hadir bak memberi
memberi seorang rakan yg sungguh bererti

sapaan salam pertamamu buatku mengah,
mengah mencari mania utk menjawab
maaf, hati kecil memberontak
bukan saat ini utkku bermula

sahabat, jujur aku luahkan
aku gemar akan cerita kau,

buat aku kekeringan gusi...
buat aku tak keseorangan di malam hari...
buat aku patah telinga utk bermimpi...

sahabat, andai kopi pahit itu menjadi
hirupan kau tika kehausan terasa,
jgn kau sakiti si pemberi, kerana sahabat yang baik,
adalah menjaga kotak isi berbentuk hati.
tetapi andai kopi itu terasa manis,
tegur la, kerana sahabat yang terbaik, juga pengkritik terbaik buat si pemberi

sahabat bernama Angoh!

salam lelapan buat
pasangan bebola. eyes katenye. +_=

bye!

No comments:

Post a Comment