Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Wednesday, May 18, 2011

matrik ; syukran ya rab...


huh, mcm berat jek nk tulis entry kali nii...
sebelum pape pun, syukran ya rab, kerna masih tiupkan rasa
syukur setiap apa yang kau kirimkan...

kadang2 apa yg kita ingin tak selalunya dapat tepat pada waktu yang kita harapkan..
tetapi percayalah semua yang kita minta padaNya, akan ditunaikan oleh pencipta kpd hambanya..
sesungguhnya, Allah maha pendengar lagi maha penentu segala-galanya..

da kata 18 mei, tarikh keramat..so, dak2 matrik semua kering perut nak cek result...
termasuk aku lerr.. nak jerit rasenya, bole?

AAAAAAArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

mcm dpt lepas jek...
mood sekarang mcm nk gie tgh laut pusing2 smbil jerit,
tutup mata...klo nk lbeh sweet...pkai gaun..ada la skit rasa mcm cinderella...pastu bila terpitam...just tggu ikan jerung baham jek...*ade ke? =.='

berbalik pada niat, niat aku ingin selesakan hati seorg ibu...
dan aku cuba utk buat yg terbaik..
tetapi, aku tak dpt apa yg diinginkan...aku dpt takat didih....didih mata...
zone selesa? tidak! zone separa telap...huh...

termenung gak aku...haish, *keluh.....
nak jadi apa ni?? *haish... keluhan kali kedua...
iya, aku punya cita2, macam kau juga...kau la.

aku bersyukur kerana ada yg lagi tidak seberapa dr aku...
tapi, tipoo la klau perasaan tak ade sedikit tercucuk..
.

so sekarang!...insyallah, mintk2 ape yg kupohon,
dipermudahkan utk aku kecapi...ameen~


No comments:

Post a Comment