Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Wednesday, November 17, 2010

getar vs kelu


salam..
siang makin gelap..
hari makin malam...
eh, sebelum tu...
"salam aidiladha"
alhamdulilah planet KMPH dpt cuti 5 hr utk aidiladha..
yea ha..but, omwok still dibahu niw...
ku pikul,
ku kendong
ku jinjing
ku peluk..
niat da tekad balik nnti nak jo..jog..gingg..
tapi da sampai rumah...haraamm...
lemak makin menebal ade laa..
tidakkk..***

begin sem2...not bad jugak..
pas2 tu view view chapter by chapter sem2 ni..
kimia, bio..huh,
komen jujur :
betul2 aku kena pecut...
ni bukan calang2 pecut..

whatever mcm mana pun, yg wat aku parkinson skala 23,
result kuar, mybe 30 ni...haaa...
yang wat aku bertambah cuak nye!
huh..ok..ok..slow2 aku susuntutur kata...

let say, 30 hr buln ni kuar result...kepada mereka yg kne get lost,
pagi2 sblm bermulanya kuliah, mereka akan dpt call...
yg mengatakan.....*perit utk mengatakan, faham2 sndri...
mereka akan dikumpulkan di dewan, call parent and...go back home laaa...
weyh....mcm kejam jek!

*ya Allah, aku bermohon agar, aku tidak tergolong dalam kalangan mereka...
aku ingin meneruskan pengajian....

*serius aku getar vs kelu!





No comments:

Post a Comment