Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Monday, November 1, 2010

berus si merah jambu.


salam kepuasan..
ya, saya ada seminggu saja lagi utk memenuhi kecutian yang sedikit ni.
oh no! boy over flower movie telah wat aku addict pd korean...
baru nak bermula....ngeh4... >,<
menanti penuh setia smntra loading itu cerita ~ ~ ~

4th hr bulan ni, my sis balik, sis anis bwk bakal tunang dye..
hehe, so???
aku kne tingkatkan stamina utk mnjd BIBIK sejati....iyaaa..
aku tau la....

BERUS SI MERAH JAMBU :

...berus? merah jambu?..haha..
saya tak tahu siapa empunya
saya ambil utk seketika
berus baju, seluar serta tuala...
bukan curi mahupun ambil la...
berus si merah jambu....
sedap diberus apa lagi dipegang...
bukan ku x da berus...berus ku gila benang...
tarik sinisana, smpi lubang...

kupinjam sesenja,
ku tak lupa letak semula..
terima kasih awk! >__<


COUPLE SUATU KEPERLUAN??
....couple...wat aku terpena...
haruskah? wajabun kan? sunatan ka?
erm, remaja skrg...masih berani memperdebatkan cinta mereka
bak romeo n juliat...xksah itu semua, tp, kena pndai bertindak matang
mengharungi pembuakan nafsu yg terbelahak...

aku couple ke? oh...soalan cipumas?
aku? dia? awk? syg? hubby? honey? bee?
buat aku ber hermmm.....lagi
ku simpan jawapan dipintu hati yg penuh jahitan...

masing2 ditelinga disumbat headfon sambil bernada manja...
huhhh..mestikahhh???
wat aku terkesima...
fikir sampai keluar tanduk pun, aku x dpt jawapan...

jari sepantas kilat, keypad berlubang jernih, kuku bernanah leper...
ye ke???....berlumba-lumba send dan receive...
inbox setinggi everest pun masih berhalusinasi...
mata ku beku sesaat...


erm...
huish...
keluhan spontan dibibir munggil.


p/s ; ibuu...bagi saya masa utk bersama korean saya..plzz..

bersambung....



No comments:

Post a Comment