Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Sunday, July 3, 2011

hang hutang aku satu naa...


salam 1 durian..
sbb apa 1 durian, sbb....

pagi2 da dok keliling kebun, mengah2...
n satu bakul durian dpt balik..
tu pun en.monyet yg guguqkan..
*buat tempoyak

hish!...monyet2..
n pulang hanya
satu durian,
satu bahagian,
satu ulas
yg dpt dijamah...
~alhamdulilah...

pagi2, shad teman sis maya date *sarapan sma kot~ noktah.
*xley ckp lelebay..nnti kne cuci...lalala

belah ptg, kami bertiga membuat sesi membakar lemak..
sungguh terserlah, pabila kebakaran itu terasa pada bahagian
itu.ini.sana.sini
kami mandi peluh..

tapi...tika kami berasak saling membalah, *main badminton la
shad n sis maya VS opal

mcm maya ngn opal je main...
hati aku menggerutu tau x!!!! *ceh..nak luah ni..
mana aci! not deal dhe...
pastu, bila terasa diri da jadi mcm kucing je
tgok bola mcm tgok ikan...
aku un, dok je la kt tengah...smbil muka lapar...

**PAANNGGG G
...

...

...
adeyyhhhh....
*gaya mata juling

rasa mcm kepala ni di hentam dgn buah durian...
tau x durian cm ne?
cm ni!


kepala di smatch oleh sis maya yg tgn dy mcm dinasor *hyperbola..
huh...

ini mmg suh aku bla cpat ni..
FINE..FINE..
kena gelak ngn abah Y.Y

bukan ku minta simpati
bukan ku minta di gelak
bukan ku minta di pukul
sedemikin rupa..

haha..*poyo je

btw..xda pape, aku still bole makan,
bole beza baik buruk
xnyanyuk mana pun...
chilll~

just...
sis maya!

hang utang aku satu bola naaa....

he.






4 comments:

  1. hehe..hutang yg membawa kesan smpi mati..hehe..
    tentepiya nak?? brrr..

    ReplyDelete
  2. shaddddd... hang nih hantu durian kaa?? bhaha

    ReplyDelete
  3. nedhamzah...belum jd hantu lagi lorh...haha..suka wangian duyan jep..hagagaga... >,<

    ReplyDelete