Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Wednesday, July 20, 2011

belajar menerima

setelah sampai seru, baru aku rse mood mula bekoba-koba nak update...

alhamdulilah...ada tempat juga aku Shadiya Laderlah utk msuk Universiti
da besa rupanya aku...
aku xsgka la dpt sana...
batul2 xsangka...

itu aku letak masih 1st isi pilihan tu, but....aku da tuka
awat dy x amik yg aku telah update...
aku dpt pilihan ke-4..

...
...
aku x dapat UPM, sedih...
btw, mybe rezeki aku da ditempat kat serawak..
iya...barangkali...di sana.. =.='

andai itu suratan,
aku terima seluas lautan,
untuk ku melangkah...
setapak demi setapak...
Y.Y

serius, aku dalam dilemma~
tetiba...speechless..

maaf, bukan tika ini utk aku kumitkan
biar hati yg rundum cela
biar mata yg tafsir segala
biar telinga yg fahami naluri

...
...










No comments:

Post a Comment