Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Tuesday, July 27, 2010

pabila roti canai bertukar mertabak...



KMPH...1st mggu orientasi...mcm semut semua...
"semot oren" ptg...kalo mlm "semot merah"

my lovely table..btw, ice-cream button tu da lost..
hish..syg gile..

ade kene mengena x en3 kali ni?
haishh... =.=
tema en3 kali ni..
x de kene mengena pon..hik2..
terliurr...
sudah lama ini brg x menyinggah di tekakku..


1,2,3 start!
suda lama x update...
biasalah..balik minggu ni agak kesibukan..
assgmnt la, catch up bab 5..6.. huish..

"Semoga tiap apa yg aku lakukan, mendapat keberkatan dariMu "

salam rambutan
seperti biasa tatkala musim buah-buahan..
semua menunggu kemasakan, keranuman, keguguran, kemerahan, kekuningan...
dan seperti biasa jugak..
dua hari berturut2...
aku lah mr.tarzan..kerja musim aku...
panjat pokok...huhu
kengkadang setiap gayutan ats pokok, releks gak..
huhu..

aku maybe...lepas ni jarang on9, so, jarang update laa..
nak pulun punya matrik..
huish...doakan aku...

terasa sekejap jek cuti, dan tak rasa cuti pun...
y??..mengapekah??...pas2 da smbut ramadhan..
aduhh...tahun ni x de bersahur wa berbuka sma fmly...
erm..xpe, tahun ni jek shad! *sedapkan hati

hari ni da 27 ...29 sis era n sis anis balik
hehe...nk jumpa abg acap... Y.Y

duduk termenung di ruang jendela
hati ku redup ingin bersuara
lirik mata mengejar kilasan
berpatah balik ke arah yg asal

duduk diri,
pejam celik...
dibawah sinaran panas terik...
tatkala aku bernafas puas...
satu timbunan menunggu giliran...

gelora laut nampak jahatnya...
gelora cinta sukar diduga...
adakah aku cuba setia?
tapi...jiwa roti canai ku gubah
telah menjadi mertabak!

perasaan cuba menipu,
hati tidak kesampaian utk membuktikan...

maafkan aku jika ku keterlaluan...
aku insan biasa yang ingin hidup mengikut perisa hati..
bukan paksaan membuta tuli...

hidup..hidup..
jgn mengeluh dgn kehidupan,
itu corak likumu...
jgn dikesali walau sejengkal...
itu lah hakikat hidupmu...

buka mata, buka minda kenali JIWA.

~ idea terpancul disaat keBLURan. tntg ciNta

note ; haha...bce balik aku tergelak sorang
karya diatas mengIMEJan aku seORG keJIWANGan...
apekahhh??..

- tak ada kena mengena...hanya fantasi dalam imaginasi.





No comments:

Post a Comment