Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Friday, April 16, 2010

KMPh..i'am here.

1,2,3 start!

huishh....salam satu lagasi..
huh..x tau nak ckp apa...
speechless...
tak tau la perasaan ni..
semua ada..

suka | jeleouse | syukur | mcm2

shad dapat matrik pahang..KMPh..

??????

ya allah..jauhnyee..dhe
travel mau tidak 6 jam...weyh...
asal shad mntak johor x dpt! 1st choice lagi...
kawan2 shad semua dptt johor..
weyh..shad x ada member ni...
*search membe ni***

yg sma shad

+ syerod..
+ siti sulaiha..
+ membe i92..x tau

::: betulkan niat ::::

haish..apalah shad ni..patutnya bersyukur..
10.05.2010 daftar!

=bertukar...

salam kesyukuran...

alhamdulilah ku panjat kepada ilahi kerana memberikanku bernafas pada tanggal
16 april 2010...

debaran kian merasa..tiba di puncak aq cuba utk menggapai..
menggapai satu helaian yg melambai-lambai...

dengan tekad, aku cube utk merampas...
membuka genggaman yg selama ini aku kuburkan..

tika aku tenggelam...aku cuba bangkit melawan arus..
ingin kejarkan apa yang diidamkan...
sebutir permata berkilat warnanya..
dan aku akur...aku menggapai satu mutiara yg kusam warnanya..
walaupun ia kusam,
tidak bererti tidak bernilai..

akan aku gilap setiap sudut mutiara itu..agar aku terima habuan
yang setimpal...

gilap. gilap. dan gilap

saat ia bercahaya..akan aku lontarkan ke awan...
agar semua kehidupan terpana menerusi cahayanya...
....
;;;;

| KMPh | aku akan terbang kesana...bagi membuktikan setiap detik perjalanan
aku bermakna...

:::today:::

- on9 menerusi wireless PJK kg langkah baik..
sis anis bz siapkn bussniess nye...
duduk diluar bertemankan pohon ceri yg rendang...diiringi kicauan burung
bersama angin bertiupan manja...

ahaks..soie..aku suka merapu..

da.da.


s.h.a.d



No comments:

Post a Comment