Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Sunday, April 11, 2010

happy ending

(pic nie x ley pindah lor..)
sje nak bgtau...nie game binggo..
shad memalam lepak cni jep..lawan ngn member..huhu..


salam..mlm yg santai..
agak keletihan hari ni..but, nice.
just follow the flow jep.

tadi ptg, ada majlis utk budk2 plastik...jamuan kat Sebana..
kitorg dtg awl..
snap sana, snap sini, snap situ...
bergambar dgn kapal layar...bersama pemandangn yg best2.
n stu je spoil, teramik nescafe yg pahit mahit gile. aduih, tercabut tekak niyh.
smpi skrg masih terasa...

tepat masa tu...4.00, da smpai...
kitorg yg tggu cikgu2...tyme tggu tu, duduk kt lobby yg class..
sje nak mood king hr ni...hehe, siap sempat bebual dlm talian lagi
dgn abg counter, roha ada peluang on9, x nak on9...ngeh!

erna|, roha|, ama|, zura|
...duk santai dlm room tu..
tup.tap.tup.tap...kol 5 jamuan bermula..adoi aii

bwk dlm 4 org...balik + 1org.
penat smpai, lutut gegel ha,
aduih, x larat nk diri...

um, salam takziah buat atok abah..ama's big family.
semoga roh atok abah ditempat di kalangan org2 yg beriman.
dan dicucuri rahmat utk nya.

mlm nie, terpaksa of9 awl, coz, mata da sayup2 manja je ni.
letih...
x dpt berconfe dgn members we are 1992 n para admin...
huh, seronok berkawan di alam maya ni, shad mean yg sama umurla..
mcm2 bole berkongsi...lagi dpt yg sekepala..
semua layann~
almaklumlaa..isi masa terluang ni..kalau dulu ngadap buku..nk spm..
skrg ngadap kom, berkongsi pendapat dan pandgn utk menyambung belajar...ngn
kawan2 seumur satu malaysia..dr kalangn pelbagai bangsa, negeri dan agama.
hehe...baru dikatakan 1 Malaysia.

:::today::
9.58 pm
13.4.2010

"aku terpaku,
sambil tersenyum sinis...
aduh..kaki meronta untuk menapak..menuju ke tempat lepak...

aku terpena,
sambil gelak manja...
aku tidak dusta...pasti! inilah citarasa yang membawa seribu kenangan

Masa ini aku habiskan...
Dengan sesuatu yang penuh makna...
Aduhh..jiwa berkocak riang...
Rancanganku hampir terkena...
Aku bukan ingin membohongi..tetapi ingin
Menilai betapa besarnya perhatian kau terhadapku...
Bukan untuk berkasih mahupun menagih simpati...
Tetapi sebagai rakan sepermainan...

Aku rindu...
Setiap saat, mahupun detik...
Diruang confe kita berhibur...
Bergelak, bernyanyi, mengata bersama...
Tetapi, aku pasti...
Ruang ini hanya seketika...
Seketika yang masih kekaburan...
Kerana hari penghitungan belum menerpa...

Andai tiba waktu yang dihitung...
Aku pasrah dan aku akur...kerana
Kita mempunyai cita-cita untuk dikejar...
Setinggi gunung harapan...untuk kita mendaki...
Seiring dan Sejalan."..

nyte..tdo..salam lena..

s.h.a.d


No comments:

Post a Comment