Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Wednesday, March 24, 2010

urutan yg bererti.

1,2,3 start!

seperti biasaa...ptg yg sempoi2,
mnum ice-cream smbil blog walking..
bhaa...bru paz mndikn amoi..

*wangii bha.!

huh..jiwa kosong laa... mlm smlm, dy baru nak mula bersuara.. urm?... sure! jiwa ni msih keliru byy... ha! this week byk suprise! semua x diduga...

*kalis pula shad ni!

aku ckp btol laa..

ade aku kisah?...ey, kene kisah la!

bukan ape...

*delete *delete aku x nak cte keliru lagi..nnti makin keliru ade laa.. so, cuhh..cuh..cuh *sambil muncung ke depan, penuh bgaye. gie jauh! jauh!
huh...sekarang aku bergiat join confe i92
thx awie..
dy yg ajak aku..
huhu...
- dy aja aku tdo lewat - dy aja aku bgun lewat - dy aja aku ber bha..bha..

haha..soie bha..
ale2 nama ko naek..
sje tulis ape yg terlintas...

huh..bulan 4 nak dekat pulak daa... urm..hopefully, hajat aku tercapai mau belaja kat tempat yg aku idamkan...
doakan shadiya laderlah ae!
semenjak dua menjak tiga menjak nie an..
ade sumthing wrong laa pada shad...
everynight~
just bley tepuk dada je...bagi reda.

*urm...
shad! doa x de pape k!

*jawab = iya!

urm, semalam temam sis anis gie urut... shad just urut bahu je.. *lega wei...aku da lama x urut an.study memalam tyme spm dulu.... so, tok kate angin berbuku.. pehhh..meletop.top.top sakit dok!! but...sodapp!
gua respect ar tok tu..
kuat lagi..umu dlm 70 plus.plus..g2 la
tgn tetap maintain power..
*bravo.bravo itu tok!

mcm ilmu urut dy ada.
-sengkak
-lekat uri
-...bla.bla.
macm2.

yek laa..org da lama hidup, mcm2 cerita ada..
yang x ley handle..

shad first tyme dga
-resdung gigi!
wei..mcm mne tuu??
*gelak sebentar.

(sayangi gigi anda)

ade. aku tnye laa punye semangt..

resdung gigi nie mcm semua gigi dy goyang..ley tercabut au!

weii...bhaha...

tok tu pesan, jaga pemakanan je..
zaman sekarang, mcm2 sakit ade..

mcm breast cancer...zman dulu mne ade..
zaman sekarang je belambak-lambak.

~ya allah mntak dijauhkan segala kemungkinan yg menbahayakan...

huh...gerun lak dgar tok tu cte pasal org2 zaman skrg..
kte kne byk belajar..ilmu penting..
lagi satu aku 1st tyme dgar..

org yg sambut bersalin pun kne ade pendinding...
kalau x ada kene badi..
huish!

lagi2 kita nie perempuan..byk penjagaan..

*ey..ey under 18 ja.
haha

aku x ley tulis byk2...byk diluar kawalan
+haha..

btw. thx tok..byk ilmu baru shad belaja. cuma kene selalu beringat..
>,< lalala..
ptg nie..nothing to do lor. just main lari2 ngn amoi je *sengal sebentar
=kesian kat amoi, semenjak bino ngn oren buang *di pejabt pos dy main sorg2..

.asik cri teman dy je..kengkdg kesian,
tp pk balik...*wat sakit hti..
kitowg satu fmly x puas hti ngn betina ni..
ish!...mcm nk balik bom je...
bg terburai! *kejam lak.
tp, bila lagi nk jd jahat..
sekali sekala...ok pee.. asik wat baek je..
selama nie...kitowg byk sabar...bg semua...
tp, sory mory laa for now.
kau asik bikin sot je...
buang sana, buang sini...
kau ingat ape?

T_______T

..terus marah...

wahai comot durjana!!!
sbb kau amoi x de kawan..
urm..

ey, asal aku emotional sgt hr nie..
bhaha... :|
*kpd yg terpinga-pinga read this entry.. betina= comot= kucing gila...

hussh!

ok la. thx read my entry..

sob.sob.sob

da.da.da

salam keasyikan~





No comments:

Post a Comment