Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Sunday, March 14, 2010

hati tiruan

1,2,3 salam semua...
this toninght..
hati gundah gulana...memikirkan utk masa depan...
bidang yg padan utk shad, n sesuai pada result..
huh.*fenin

esok ptg
>,<
???
yeah..ade date laa..
cma ama's family.. hehe...
*suke gilak.

[ apa perasaan, bila saat yg diharapkan, tapi reaksi yg menghampakan...
urm, akan ada yg terbaik ]
~tunggu je. huh

::::today & tonight:::

*thnks ama's family belanja kotowg! huh..serius! hari sayu dtg tiba2...
itulaa..hari ni x ceria mcm biasa laa...

T.T
y? shad? takut?.

..hari esok.esok dan esoknya... cepatnya kesayuan dtgg... ish!!!

~hati aku mogok!
ego utk berbicara!...
aku cuba...cuba luahkan yg terbuku...
tapii...
hanya mata yg menggambarkan pembayang...
pembayang yg melakonkan penuh lagak.
perlukah utk aku jujur...
seandainya kejujuran itu akan membawa tangisan diakhir keputusan.

~Ya Allah, andai perasaan ini membawa aku ke arah kejayaan...
teruskan hatiku berperasangka...
andai perasaan ini membawa ke arah sebaliknya...
kau hilangkanlah dari kotak fikiranku, agar aku tidak terus dibayangi sesuatu yang sia-sia.

Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku...
Bawalah aku ke dalam keadaan yg sejahtera, disamping insan yg amat aku sayang...

aku cinta kau| ???



tutup buku....
start yg baru shaddd!!!
pelik kan?
ape yg aku ingin smpaikan?...
hati ini yg sengaja ingin berjenaka...

hayati setiap ayat | kau akan merasainya

sweet dream!
salam keasyikan~

s.h.a.d


No comments:

Post a Comment