Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Saturday, May 8, 2010

episod 2 ; siap sedia.


salam.
tup.tap.tup.tap.
esok aku da bla. selama aku menganggo, otak pun da tepu...
nk kasi buang itu karat ini otak.
kertas pasir da beli.
for Sam, Awi, FAhmi, Aga n member's KML
dyowg da dftr awl..huhu..*mesti tgh tahan gian on9...
hua.hua.hua

we are 1992...pasti n tentunya aku rindu plus.plus.plus
teman skyping...tokwi, sya, nur, xura, acap, afiq, kp hometown, ummi, zai, ena ...sape2 la.
gud luck utk korg juga.

GUD LUCK AMA! utk interview kamo!...
"kasi tenang itu jiwa".
"baru cair itu pakwe"
>,<

:::SELAMAT HARI IBU::::
to my beloved mother...

Pn.Sharifah Ramilah Bt Syed Shekh

=semoga setiap didikan mu membawa seribu nyawa kepada anak2 mu.
lov u!
*kad ibu otw buat. huhu

esok shad's family akan konvo bersama athira's family.
tdo kat hotel seri malaysia kuantan.
so, my dear topeng bertapak!...aku akan meninggalkan kamu buat sementara waktu ni..
n insyaallah aku akan ziarah kamu jika ada masa.


papepon. doakan aku mudah utk menimba ilmu dan mempelajari liku2 kehidupan sebagai pelajar jarak jauh..*adekah?
brrrrrrrrrrr...

nota kuku kaki ; jika ade masa n wireless dcna *hotel seri malaysia kuantan..aku on!

salam seketika.

No comments:

Post a Comment