Ruang Tamu

nn

pengikut.kut.ku ;)

Friday, May 7, 2010

duduk menanti



malam yg sugul.
diruang lapang
kita bersua
ko diam
aku bisu
ko lambat, aku tertunggu
tika saat datang memburu
adakah kau tetap mcm dulu?
tidak mengapa
aku pilih yg kedua

penat.letih.rindu
menghitung hari utk melambai.
ke kiri ke kanan
khayalan! belum tiba.
LOL

tetiba...angin kipas menyapa telinga..suruh utk terlena.
TIDAKK belum smpai utk bermimpi..
ku cuba susun setiap episod keasyikan utk dibuai.

minda nakal melintas...

"buai laju laju, sampai pokok sena
apa dalam baju, sekumtum bunga cina..."
=.=

padam.tulis.padam.tulis
tu yg bergilir ku tekan.

aku rindu sedarah aku.
aku penat memikirkan kau.
ada masalah kau tenggelam
kau timbul cuma semalam

kerinduan tempias di kotak hati
ku lihat cermin di taman kamar
ku lipat kemas susun di sudut hati

denyut manja di ruang hati
mnta dibelai, agar reda seketika.

smpai sini perlanggaran jari..
mnta diundur. mata terhenti.
minda mnta dibuai.


No comments:

Post a Comment